Jakość

JAKOŚĆ

KONSUMENT JEST NASZYM SZEFEM, JAKOŚĆ JEST NASZĄ PRACĄ, A KORZYSTNY STOSUNEK CENY DO JAKOŚCI JEST NASZYM CELEM

Dowiedz się więcej na temat zobowiązania firmy Mars do zapewniania jakości-» (link przenosi do podstrony JAKOŚĆ, i to co poniżej)

Mars prosperował w czasach głębokiej zapaści gospodarczej, sprostał silnej konkurencji i osiągnął obecną pozycję dzięki miliardom dokonywanych corocznie zakupów. Te zakupy należą często do najmniejszych dokonywanych przez konsumenta, a mimo to finansują nasz rozwój w skali świata. Dlaczego tak się dzieje? W jaki sposób mamy nadal odnosić sukcesy?

KONSUMENT JEST NASZYM SZEFEM

Musimy pamiętać o tym, że nie będziemy w stanie wpływać na miliony konsumenckich wyborów dopóty, dopóki nie uda nam się przekonać pierwszego, a potem drugiego i trzeciego konsumenta do wybrania naszej marki. Każda pojedyncza sprzedaż powinna być przez nas traktowana jako najważniejsza. Jeśli o tym zapomnimy, pojawi się ryzyko, że zapatrzeni w przeszłość, nie zauważymy przyszłości.

Nasze powodzenie jest całkowicie uzależnione od klientów. Dlatego musimy nieustannie dążyć do poznania ich potrzeb. Dzięki temu stworzymy z nimi więź na całe życie, opartą na produktach i markach, które dzisiaj wywołują radość, a w przyszłości mogą również zostać dostosowane do zmieniających się kultur i stylów życia.

JAKOŚĆ JEST NASZĄ PRACĄ

Nasza firma dąży do osiągania najwyższej jakości we wszystkim, co robi. Jakość jest bezwzględną miarą wszystkich naszych działań i płynie z naszej pasji oraz dumy z tego, że stanowimy część społeczności korporacji Mars. Doskonałej jakości praca, będąca wynikiem naszego osobistego zaangażowania, jest pierwszym składnikiem jakości marki i źródłem naszej reputacji producenta spełniającego wysokie standardy.

WYSOKIEJ JAKOŚCI MARKI OFERUJĄCE JEDYNE W SWOIM RODZAJU KORZYŚCI

Dzięki dobrej znajomości naszych konsumentów mamy świadomość, że istnieją określone czynniki skłaniające ich do kolejnych zakupów naszych produktów. Wysokiej jakości produkty i usługi, konsekwencja w przestrzeganiu standardów doskonałości, produkcja i dostawa przy minimalnym negatywnym oddziaływaniu na środowisko naturalne zawsze leżały u podstaw naszego sukcesu. Inne firmy również deklarują, że produkują wysokiej jakości dobra. Jednak niewiele z nich jest w stanie pochwalić się podobnym zaangażowaniem w oferowanie tego, co najlepsze, i ciągłym podnoszeniem norm w drodze kolejnych innowacji. Poza opracowywaniem naszych produktów staramy się tworzyć marki stanowiące jedyne w swoim rodzaju połączenie korzyści fizycznych i emocjonalnych, wyróżniające nasze produkty spośród innych i podnoszące ich atrakcyjność.

KORZYSTNY STOSUNEK JAKOŚCI DO CENY

Oprócz jakości musimy także oferować konsumentom korzystny stosunek jakości do ceny, będący wynikiem przemyślanych transakcji handlowych. Pozwalają one na zachowanie równowagi pomiędzy postrzeganymi korzyściami, kojarzonymi z naszą marką, a ceną. W miarę opracowywania coraz bardziej innowacyjnych produktów i usług w celu zaspokojenia zmieniających się gustów i pragnień osiągnięcie korzystnego stosunku wartości do ceny jawi się jako coraz bardziej złożone zadanie. Jednak łącząc najwyższą jakość z najwyższą wartością, będziemy mogli nadal oferować konsumentom najbardziej atrakcyjny produkt z punktu widzenia ich potrzeb.

Cookie Settings